Thursday, April 26, 2007

מניות משחקים


אתם נרשמים, מקבלים מיליון דולר ווירטואלי ויכולים להשקיע במניות שמבוססות על משחקים.

האתר the sim exchange יצר "בורסה" שמבוססת על שוק תחזית – בורסה שמבוססת על היכולת של אירוע מסוים לקרות, רק שההפתעה היא שהמניות הם משחקים וקנוסולות (?!). בעיקרון המניה של המשחק\קונסולה תעלה ותרד בהתאם לכמות המכירות ה"חזויות" ואיך המכירות האמיתיות תואמות אותן. לדוגמא אם התחזית היא שאקס בוקס 360 תמכור 10 מיליון יחידות, אבל נמכרו 12 מיליון אז המניה תגדל בערכה.

האתר מאפשר לכל אחד להירשם, לקבל כסף ווירטואלי ולהתחיל לקנות ולמכור מניות. יש לו הרבה פיצ'רים מתקדמים כמו האפשרות לקנייה בשורט (אם המנייה יורדת, אתה מרוויח ולהפך – תודה למפתחים של S.T.A.L.K.E.R), נתינת הצעות על כמות מכירה\קנייה ומחיר, פתיחת ליגה פרטית עם משתמשים אחרים והוא מציג לך את כל אלו בממשק נוח ויפה. הוא מאפשר גם למשתמשים לתרום תוכן כמו תגובות, תמונות, סרטונים וכתבות ולקבל עליהם כסף.

חבל שכרגע באתר אין מבחר גדול של משחקים, ומכיוון שהקהילה קטנה אז כל נוכל יכול לגרום לערך מנייה להשתנות באמצעות קניות או מכירות מסיביות – בעיה שהם תיקנו בהגבלת כמות האחוזים מהחשבון במניה אחת :(

הנה הדף שלי, רק עוד 1471 מקומות למקום הראשון.

לאתר יש פוטנציאל ואם אתה רוצה לראות אם אתה יכול לזהות להיט ואז לצחוק על אנשים אחרים עם פחות כסף ממך אז אני ממליץ להירשם.